Dugoročni klijenti i rezultati
Logo bijeli

Pregled ključnih klijenata u protekloj godini (abecednim redom)



Strateško savjetovanje, komunikacija na digitalnim kanalima i medijski treninzi


Adris grupa

Adris grupa jedna je od vodećih hrvatskih i regionalnih kompanija čije se poslovanje temelji na trima osnovnim granama - turizmu, zdravoj hrani i osiguranju. Turističkom strateškom poslovnom jedinicom upravlja Maistra, a zdravom hranom Cromaris. Početkom 2014. godine, Adris grupa je postala većinskim vlasnikom najstarije hrvatske osiguravateljne kuće - Croatia osiguranja.

Suradnja Adris grupe i Madison Consultinga traje već dugi niz godina tijekom kojih Madison pruža usluge strateškog upravljanja komunikacijama, savjetodavnu podršku pri implementaciji ključnih projekata te medijske treninge za menadžment. Madison je zadužen i za kreiranje i provođenje online komunikacijske strategije te upravljanje komunikacijom Adris grupe na društvenim mrežama.

Logo bijeli
Arena hospitality logo black truncated

Strateška podrška u komunikaciji


Arena Hospitality Group

Arena Hospitality Group je jedna od najdinamičnijih hotelskih grupacija u srednjoj i istočnoj Europi. Trenutno nudi portfelj s 27 objekata u svojem vlasništvu, suvlasništvu, najmu i pod svojim upravljanjem, koji obuhvaćaju više od 10.000 soba i smještajnih jedinica u Hrvatskoj, Njemačkoj i Mađarskoj. AHG je prvo hrvatsko društvo koje posjeduje i upravlja hotelima izvan Hrvatske te ima ekskluzivno pravo upravljanja i razvijanja hotela pod međunarodno priznatim brendom Park Plaza® u 18 zemalja srednje i istočne Europe. 


Madison Consulting je u suradnji s pravnim i financijskim savjetnicima pružio stratešku podršku u komunikaciji tijekom procesa preobrazbe društva Arenaturist, izrazito sezonskog domaćeg hotelijera, u Arena Hospitality Group, dinamično međunarodno društvo čiji hoteli posluju tijekom cijele godine. Dio tog procesa bila je i javna ponuda novih dionica društva koja je bila prva takva ponuda nekog hrvatskog hotelijerskog društva i najveće prikupljanje sredstava putem Zagrebačke burze od 2007. godine.

Arena hospitality logo black truncated
Dm manji

Savjetodavna i operativna podrška u odnosima s javnošću te pozicioniranje 
na digitalnim kanalima


dm-drogerie markt

dm-drogerie markt je najveći lanac drogerija u Europi te posluje u više od 10 europskih zemalja. Na europskoj razini trenutačno broji više od 3.300 prodavaonica te ima više od 56.000 djelatnika. dm je vodeća tvrtka na hrvatskom tržištu drogerijskih proizvoda na kojem posluje s više od 150 prodavaonica.

dm i Madison surađuju više od deset godina u razvoju i održavanju ugleda dm-a kao društveno odgovorne tvrtke koja svoje poslovanje temelji na potrebama kupaca i zajednice s posebnom brigom o zaposlenicima. Madison Consulting dm-u pruža stratešku podršku u provedbi društveno odgovornih i komercijalnih projekata te osmišljava pristup komunikaciji dm-a s medijima, kupcima, dobavljačima te kreira materijale koji se koriste u komunikaciji. Madison dm-u pruža savjetodavnu podršku u pozicioniranju na digitalnim kanalima te  upravlja Facebook profilom tvrtke. O uspješnoj suradnji dm-a i Madisona svjedoče brojne nagrade. Među ostalim, Biser mudrosti Europskog parlamenta za projekt Prekrižimo rak vrata maternice u Hrvatskoj te Grand PRix HUOJ-a za projekt „...jer najbolje dolazi iz prirode“. dm je već sedam godina zaredom najpoželjniji poslodavac te je već deset godina među top tri najbolja poslodavca u Hrvatskoj prema istraživanju portala Moj posao. Dobitnik je Indeksa DOP-a za najveći napredak u kategoriji velikih poduzeća za 2015. godinu.

Dm manji
Granolio logo 2004 1296558320

Strateška i komunikacijska podrška


Granolio

Osnovna djelatnost tvrtke Granolio je trgovina žitaricama, uljaricama, komponentama stočne hrane, živom stokom i mesom te proizvodnja u nekoliko različitih prehrambenih i prerađivačkih industrija. Granolio je tržišni lider u mlinarskoj industriji u Hrvatskoj.

Madison Consulting svom dugogodišnjem klijentu, tvrtki Granolio, pruža savjetodavnu podršku u komunikacijama aktivnosti tvrtke, poput preuzimanja mlinarskog poslovanja koncerna Agrokor tijekom 2014. godine. Madison je bio zadužen za stratešku i komunikacijsku podršku prilikom procesa inicijalne javne ponude dionica tvrtke Granolio na Zagrebačkoj burzi 2015. godine. 

Granolio logo 2004 1296558320
500px ikea logo.svg

Strateško savjetovanje i implementacija odnosa s javnošću, kreiranje kampanja, krizno komuniciranje, edukacije


IKEA Hrvatska

IKEA je vodeća svjetska tvrtka na tržištu namještaja koja trenutno posluje u 30 zemalja s više od 350 robnih kuća. IKEA kupcima diljem svijeta nudi široki asortiman dobro dizajniranih, funkcionalnih proizvoda za uređenje doma, po cijenama koje si većina ljudi može priuštiti. Poseban naglasak proteklih godina tvrtka IKEA posvećuje održivosti i održivom razvoju u poslovanju, a u Hrvatskoj, kao dio IKEA SEE (IKEA Jugoistočna Europa), jedan od poslovnih ciljeva je doprinijeti osnaživanju rodne ravnopravnosti.

Tvrtka IKEA u Hrvatskoj posluje od 2008., a robna kuća IKEA Zagreb otvorena je u kolovozu 2014. Madison i IKEA surađuju od njezinog dolaska na hrvatsko tržište, a podrška Madisonovih savjetnika uključuje strateško savjetovanje i implementaciju odnosa s javnošću, kreiranje kampanja i organizaciju događanja, komuniciranje u krizi te edukacije. Među zapaženim kampanjama izdvajaju se otvorenje robne kuće, predstavljanje godišnjeg kataloga te projekt Probne kuće IKEA kao privremenog izložbenog prostora s nizom aktivnosti za posjetitelje te članove programa vjernosti IKEA FAMILY i njihovu djecu. Posebno smo ponosni na medijsku podršku koju pružamo oko suradnje tvrtke IKEA s Udrugom Kamensko.

Madison je doprinio u strateškom komuniciranju, organizaciji i koordinaciji kampanje „Ravnopravnost je bolja za sve“, čiji su ciljevi omogućiti jednake prilike zapošljavanja svima, neovisno o rodnim i drugim razlikama te potaknuti zapošljavanje većeg broja žena na upravljačkim pozicijama. Riječ je o prvoj integriranoj komunikacijskoj kampanji tvrtke u regiji, za koju su korišteni svi kanali tvrtke, marketinški te PR. Vrhunac kampanje predstavljala je konferencija u povodu Međunarodnog dana žena. 


Od otvorenja robne kuće, IKEA Hrvatska bila je tri puta među najboljim poslodavcima u kategoriji velikih tvrtki.

500px ikea logo.svg
Loreal logo2

Upravljanje komunikacijom na digitalnim kanalima


L’Oréal

L'Oréal je vodeći brend u svijetu ljepote: make-upa, kozmetike, njege za kosu i mirisa, a prisutan je u 130 zemalja na pet kontinenata. Misija L'Oréal grupe pružiti je ono najbolje iz inovacije u kozmetici ženama i muškarcima diljem svijeta, poštujući njihove različitosti.

Madison Consulting upravlja komunikacijom na digitalnim kanalima četiri profesionalna brenda za kosu – Matrix, L'Oréal Professionnel, Kérastase i Redken, na četiri tržišta u četiri zemlje – Hrvatska, Slovenija, Srbija i Bugarska. Kreiramo i postavljamo sadržaj na društvenim mrežama, odgovaramo na upite korisnika, a ujedno i savjetujemo prilikom kreiranja i provođenja kampanja te planiramo i kreiramo oglasne kampanje.

Loreal logo2
Metro logo

Strateško savjetovanje, medijski treninzi, komunikacija i
oglašavanje na digitalnim kanalima


METRO Cash & Carry Hrvatska

METRO Cash & Carry u Hrvatskoj prisutan je od 2001. godine te trenutno posluje u 9 veleprodajnih centara i Drive In centru u Dubrovniku, a surađuje s više od 150.000 profesionalnih kupaca.


Madison Consulting METRO-u pruža podršku u pozicioniranju tvrtke kao najboljeg partnera za profesionalce, s posebnim naglaskom na ugostiteljski i hotelijerski sektor te male i srednje poduzetnike. Madison pruža stratešku podršku u osmišljavanju komunikacije tvrtke METRO na hrvatskom tržištu i organiziranju događanja poput otvorenja veleprodajnih centara, posebnih događanja za građane i dobavljače, konferencija za medije te kreira materijale za komunikaciju prema medijima i dionicima. Madison pruža savjetodavnu podršku u pozicioniranju METRO-a na digitalnim kanalima te upravlja komunikacijom tvrtke na društvenim mrežama.


Tvrtka METRO Cash & Carry osvojila je certifikat Top Employer 2016. za najboljeg poslodavca u Europi i u Hrvatskoj. 

Metro logo
Fcebook cover 3

Pro bono - Strateška podrška u odnosima s medijima i upravljanje društvenim kanalima udruge tijekom kampanje


Nismo same

Nismo same je stranica za podršku ženama koje su pobijedile malignu bolest ili se liječe od nje. Zamišljena je kao mjesto na kojem će moći razmjenjivati iskustva, dobiti informacije, tražiti odgovore na pitanja koja ih muče, upozoravati na nelogičnosti i probleme u sustavu, dijeliti snagu i veseliti se životu.  

Madison Consulting je pružao podršku u organizaciji i strateškom komuniciranju humanitarne crowdfunding kampanje Nisi sama - ideš s nama, za prikupljanje sredstava za besplatnu vožnju taksijem ženama oboljelim od raka do bolnice i natrag na području Grada Zagreba. Kampanja se odvijala u dvije faze, tijekom kojih je Madison pružao podršku u odnosima s medijima te upravljao društvenim kanalima udruge (Facebook i Twitter). Iznos prikupljenih sredstava nadmašio je zadani cilj te je od očekivanih 100.000 kuna u prvoj fazi prikupljeno 120.573,46 kuna, a u drugoj fazi 125.120,55 kuna.

Fcebook cover 3
Zgp logotitle

Pro bono - Strateška podrška u izradi i implementaciji kampanja, 
komunikacija na digitalnim kanalima


Zagreb Pride

Zagreb Pride je queer feministička i antifašistička udruga osnovana 2002. godine, a zalaže se za ostvarenje aktivnog društva solidarnosti i ravnopravnosti slobodnog od rodnih i spolnih normi i kategorija te bilo koje druge vrste opresije. Zagreb Pride je ujedno i najveći politički prosvjed u Hrvatskoj koji se od 2002. godine održava jednom godišnje, a sastoji se od raznih programskih dijelova od kojih je najznačajnija Povorka ponosa. Riječ je o javnom okupljanju koje se tradicionalno održava u subotu najbližu 28. lipnja, u znak sjećanja na stonewallske nemire koji se smatraju početkom suvremenog LGBT-ovskog pokreta u svijetu. Procjenjuje se kako je na Zagreb Prideu 2018. godine sudjelovalo više od 10.000 osoba. 

Madison Consulting u suradnji s vanjskim suradnicima pruža stratešku podršku u izradi i implementaciji kreativnih i medijskih kampanja te u komunikaciji na digitalnim kanalima. Madison je pružao komunikacijsku i savjetodavnu podršku u organizaciji Zagreb Pridea 2016., 2017. i 2018. godine. 

Zgp logotitle
Rukavina

Pro bono - Savjetodavna podrška


Zaklada Ana Rukavina

Zaklada Ana Rukavina hrvatska je humanitarna zaklada osnovana 2006. godine čiji je cilj prikupljanje financijskih i drugih resursa za rad i širenje hrvatskog registra dobrovoljnih darivatelja koštane srži te rad privatne i javne banke krvi iz pupkovine 'Ana Rukavina'. Od 2014. godine Zaklada omogućava i stručno usavršavanje liječnika na području hematologije i drugih srodnih specijalizacija kako bi se unaprijedila zdravstvena skrb za teško oboljele u Hrvatskoj.

U sklopu dugogodišnje suradnje, Madison Consulting pruža savjetodavnu podršku te sudjeluje u kreiranju materijala čiji je cilj informirati javnost o ciljevima, radu i dosadašnjim uspjesima Zaklade Ana Rukavina te Registra. Madison pruža podršku u upravljanju odnosima s medijima na redovnim godišnjim koncertima Želim život i Koncert za život kojim Zaklada želi prikupiti sredstva potrebna za nastavak tipizacije uzoraka krvi u Registru krvotvornih matičnih stanica te zahvaliti građanima na podršci koju joj iskazuju. 

Rukavina